3 Eylül 2013 Salı

Diş buğdayı lavanta keseleri


Misss gibi kokan Lavanta Keseleri




Doğumda hastane odalarında ve doğum mevlitlerinde verilen lavanta keselerini 
diş buğdayı konseptiyle birleştirdim. 


diş buğdayı






Bebişimizin dişleri çıkma sinyalleri verince diş buğdayı hediyeliklerini araştırmaya
 başladım. İlk önce magnet yapılmak için düşünülmüş dişlerimizi aldım. Sonra düşünme 
aşamasına geçtim. Ve lavanta keseleri fikrinde karar kıldım. 

 






Keselerin içinde hazır satılan kına keselerinden var, elyafları tutması için.  Önce
 o keselerin içine elyafları doldurup, hazırladım. Sonra aldığım kumaşı kestim. 
Göz kararı kestiğim için ölçü veremiyorum. Sonra fistoları kestim. Dikmeden önce,
  tüm kumaşlara fistoları yapıştırdım. Kurumaları için bir gün beklettim. 
Sonra başladım dikmeye. 









Dikim kısmı bittikten sonra,  elyaflı keseleri ve lavantaları keselerin içine 
koyup ağızlarını bağladım . Başladım süslemeye.  İlk başta saten kurdela ile 
yaptığım süsü beğenmeyince,  grogen kurdela ve yarım  inci ile kullanarak
 süslemeye devam ettim ki en güzeli böyle oldu sanırım.











Bu arada böyle kese yapacaksanız , keselerin içine konulan lavantaların kokusu
4 ay dayanıyor. Benim gibi önceden yaptıysanız.  Tüm keselerinizi bir poşetin içinde
ağzı kapalı olarak tutun ki kokusu biraz daha uzun dayansın.

Yada tüm her şeyi hazırlayıp son anda lavanta ekleyip kapatabilirsiniz.

ben uğraşamam derseniz bilgi ve sipariş için  :  sibelcedizayn@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder