9 Aralık 2012 Pazar

Vintage Gazateliğim


İki yıl önce Eminönü alışverişimiz sırasında aldığımız gazetelik. 

Yıl 2010  Seren ( kardeşim olur) evlilik hazırlığında.  Eee haliyle alınacaklar var. Ve bu işlerin en hesaplı alışveriş yeri Eminönü. Hem çeyizlik eksikleri alacağız. Bende ahşap boyama kursuna gidiyorum hem de kendime ahşap boyama malzemeleri,  kurdele süs vs. bakacağım. Ancak, ahşap boyama malzemesi almaya gittiğim  dükkanlarda pek çeşit olmadığını ve  fiyatlarının da umduğum gibi çıkmadığını söylemeliyim. Bu malzemeleri satan herhangi bir dükkanda da, aynı fiyata aynı malzemeleri bulabilirsiniz.
Ama  tuhafiye alanı, çoook çook hesaplı onun da hakkını vermek lazım:)



Neyse efendim, ahşap boyama malzemeleri satan dükkanlara girdiğimiz sırada Serencik kendisine boyamam için, bu gazeteliği ve boyalarını almıştı. Kendi evi için, boyayıp ona teslim edecektim. Ancak, hep başka şeyler araya girdi ve ben bu gazeteliği bir türlü boyayamadım.  Kendisi evlendi, eşya aldı , evini döşedi. Ben, ahşap boyama kursunu bitirdim. Koca bir yaz geçti. Kış geçti, hala gazeteliği boyayamamıştım. 

2012 yılının başlarında, artık boyamam gerek, diyerek gazeteliğimi elime aldım ve iki günde tamamladım. Zaten malzeme elimde var, boyası verniği hazır. Zamanında da,  boyarım diye peçetelerimi de almışım.  Aradığım ve lazım olan her şey elimin altında olunca ve ev işlerini es geçince hazırlaması da  kısa sürdü :)

Görüldüğü üzere, gazeteliği krem rengi boya ile boyadım. Peçete üzerindeki desenlerden sadece kuş resimli olanları kestim ve onları peçete tutkalı ile yapıştırdım. Ancak bir türlü içime sinmedi. Çok boş duruyor gibiydi gazetelik. Sonrasında eksiğin, kuşların gazetelik üzerinde bir bütünlük oluşturmadığında olduğuna karar verdim. Buradan yola çıkarak da, yeşil ve krem rengi boyaları karıştırdım ve süngerle doku çalıştım. Yetmedi, ince uçlu fırça ile yazı efekti verdim :) 
Vee sonuç bu: Evliliğinin birinci yılı dolmadan da gazeteliğini kız kardeşime teslim ettim. 

************

4 yorum:

  1. gonlune saglik sevgili sibel....asagidaki taki kutunada bayildim
    sevgilerimi yollluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan abla çok teşekkürler. Sizin yaptıklarınız kadar olmasa da bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
      beğenmenize sevindim. Benden de size sevgiler saygılar ;)

      Sil
  2. bu gazateligin gercekten cok hos duruyor! blogun cokk tatlii birsürü ivir zivirlar var bayildimmm :) takibe aliyorum seni ve belki sende benim bloguma ugramak istersin:)


    uyuyakalanguezel.blogspot.de

    YanıtlaSil