17 Aralık 2012 Pazartesi

Çiçekler ahşaptan olunca...



Merhabaaaa

Bakıyorum en son 9 Aralıkta post yayınlamışım. Onu da önceden ayarlamıştım zaten. Bir haftayı aşkın bir süre bloguma bakamadım, sizleri takip edemedim. Çünkü; bu arada teyze oldum ben. Minik Yalın'ımız 6 Aralık sabahı bize merhaba dedi :))) Hoşgeldin minik kuzum benim :)

Haberi alır almaz,  apar topar hazırlanıp çıktık yola. Tabi çıktık yola çıkmasına da, İstanbul'un sabah trafiğine takılınca, hastaneye varamadan  oğlumuz doğmuştu bile. Gittiğimde,  kara saçlı, çatık kaşlı , ciddi mi ciddi minicik bişey gördüm :) 3 kilocuk minik insan yavrusu :))))) Tüm aile odada. Seren'ciğim mutluluk sarhoşu... 
Herkes şaşkın, mutlu, duygusal tüm duygular karışık.
Ailemizin Nisan ayı başlarında yaşadığı acı kayıptan sonra sevince boğulduğu tek zaman.

laleler
Yeğenim olmuş öyle hemen bırakır mıyım onları :) On gün de minik böceğim ve kız kardeşimle birlikte kaldım. Ben anneliği prova ettim. Minik teyzoşuma baktım. Öptüm kokladım. O da anneliğe alışmaya çalıştı. 

Yaklaşık 5 yıllık evli oluşum, hala çocuğumun olmayışı nedeniyle etraftaki akraba ve komşu teyzelerin! bana acıyarak bakıp inş. senin de olur yavrum sözlerini duymam ve aşırı gelen giden olması harici her şey çok güzeldi.
( Teyzeler korkmayın anneliğe engel bir sorunum yok,  bu yüzden üzgün de değilim. )  Şimdiden sonra ben de düşünebilirim o ayrı :))) Çünkü, bebek gerçekten çok güzel bir şeymiş. İnsanın tüm derdini stresini alıp götürüyor. 
Amaann kısmet diyelim :) Allah doğru zamanda isteyen herkese versin. Her şeyin de hayırlısını nasip etsin. 

Neyse konuya dönersem , Canlarımdan ayrılmak çok zor olsa da, bugün itibariyle iş başı yaptım. Hem sizlere merhaba demek istedim, hem de bu lalecikler aracılığı ile sizlerle sevincimi paylaşmak istedim.

Lalelerin hikayesine gelince, onları kursa gittiğim zamanlarda kayın pederim görüp bana almıştı. Ben de zevkime göre boyadım. Şimdilik mutfağımda duruyor. Gerçi çok kısa bir süre içinde de şu an oturduğum evimden  taşınacağım. Artık yeni evde nerede olurlar bilemem ;)

Herkese güzel bir hafta olsun efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder