7 Aralık 2012 Cuma

Beyaz takı kutusu


Öncesinde, içi dışı simsiyah üzerinde alev desenleri olan bir kutuydu şu anda fotoğraflarını gördüğünüz bu kutu. Bir erkek öğrencinin 7. sınıfa giderken görsel sanatlar dersinde boyadığı siyah, alevli ateşli bir kutu. 
Öylece kenarda bekleyen ...
Kutunun benimle ilgili kısmına gelince; 


Bu kutuyu da yine , ahşap boyama kursuna gittiğim sırada boyadım.
Siyahtan beyaza boyama işlemi, benim gibi 
sabırsız , 
bir an önce süsleme aşamasında olmayı isteyen biri için, 
sıkıcı ve zor olmuş olsa da,  güzelceee beyaza boyadım. 
Seçtiğim peçete ile de dekupaj yaptım. Boyutlu boncuk boyalarla ve yapışkanlı plastik ayna boncuklarla süsledim- vernikledim. Kapak ağzına da gri püskülümü taktım ve kutu yeni görünümüne kavuştu.

Keşke, boyama işlemine başlamadan önce kutunun siyahlı halini çekmiş olsaydım da ÖNCESİ- SONRASI yapabilseydim. Ama, maalesef elimdeki görseller sonrasına ait  :(

*******************

Son olarak,
Malum bugün cuma, hafta sonu geldi. Herkesin, ne istiyorsa  ne planladıysa, onları gerçekleştirebildiği bir hafta sonu olsun ;)
İyi tatiller


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder