4 Aralık 2012 Salı

Betty Boop'lu takı kutusu

Geçen yıl Eminönü'nden aldığımız katlamalı kutuyu kuzenim Begüm için boyadım. Kutu, normalde dikiş kutusu olarak satılıyor. Ancak benim elimde takı kutusu oldu. Kurstakilerin, hep çocuksu, süslü püslü, pembeli yada puantiyeli şeyler boyuyorsun. Ağır klasik bir şeyler boyamadın hiç, serzenişlerini duymazdan gelerek kutucuğu boyamaya devam ettim. Hem de pembeye, hem de Betty Boop resimleriyle; üstelik puantiye de kullandım :)))



Katlamalı kutu olduğundan boyaması çok zor oldu benim için.  Almıştık artık ve boyamaya da başlamıştık bir şekilde bitecekti. Parça parça boyamaya devam ettim. Betty hanımın :) resimlerini netten bulup, çıktısını alarak transfer yaptım. Transfer kağıdına fotokopi almadığım için baskı iyi olmadı. Normalde transfer tutkalı ile bire bir görüntünün objeye geçmesi gerekir. Bende resimler silik bir şekilde transfer oldu. Ama sorun değildi benim için. Büyük bir keyifle resmilerin iyi çıkmayan yerlerini boyadım. Betty, fırçamda tekrar süslendi :)


Kutunun boyama ve vernik işlemi bittikten sonra, katlarını yeniden monte ettim. Ancak ortadaki çekmecesi ters olmuş.  Monteden sonra farkettim ama sökmedim - sökemedim üşendim :)

Bu kutuyu boyarken,  yaptığım işleri bir blogda paylaşma düşüncesinde olmadığım için, sadece bitmiş halinin fotoğrafları var. Artık idare edin canlar;)


2 yorum:

  1. Harika olmuş bayıldım :)

    bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :))
    Geliyorum hemen ;)

    YanıtlaSil