16 Eylül 2012 Pazar

BİR YASTIKTA KOCAYIN SÖZ TEPSİSİ

 Söz, nişan tepisisi
BİR YASTIKTA KOCAYIN SÖZ  TEPSİ

                                              Bu kez güvercinime gelinlik giydirdim :)


Bu da en son yaptığım söz tepsim ( bir yastıkta kocayın) . Tepsiyi sipariş üzerine geçen Mart ayında yapmıştım. Ancak söz iptal olunca tepsim ben de kaldı, şu anda pasaj.com da satışta. Sahibini bekliyor kendisi. Son söz tepsim diyorum çünkü bu aralar günfdemim de farklı konular var. Dikişe merak saldım. Minik makyaj çantaları dikiyorum durmadan. Bir de malum gündemimizde yakında doğacak olan Yalın bebişimiz oğlumuz var. Ona bebek tepsileri , bebek şekeri - şekerleri , annesine de lohusa taçları hazırlamakla meşgulüm. Bitenleri yükledim üzerlerine tıklayarak görüntüleyebilirsiniz.

Markafoni'den bir gelin damat biblosu aldım. Bu kez o bibloları kullanarak bir tepsi yapmak istiyorum. Bakalım nasıl bir tarzda ve ne zaman kısmet olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder