7 Kasım 2012 Çarşamba

PEMBE BEBEK TEPSİSİ



Bu tepsiyi üniversite zamanlarındaki ahşap boyama denemelerim sırasında kırmızıya boyayıp dekupaj yapıştırarak kullanmıştım. Öylece bir kenarda duruyordu. Çünkü iyi boyayamamıştım. Ama iki yıl önce ahşap boyama kursuna gittiğimde bu tepsiyi yenilemek istedim. Ve sonuç karşınızda... 
Nasıl yaptığıma gelince;
Tepsi ahşap -büyük boy.  Bebek pembesi ve bebek mavisi boya ile boyadım. Vazgeçemediğim puantiyelerle de tepsinin dış tarafını süsledim. Kenarlara boyutlu boya ile dantel görünümlü şekil yaptım. Bunlar hem güzel bir görünüm katıyor hem de varsa hatalarınızı kapatmaya yardımcı oluyor ;) Tepsinin iç tarafında ise çatlatma tekniği , peçete dekupaj tekniği uyguladım.Son olarak 100 kat ( cam ) vernik uyguladım. Veeee kırmızı tepsim tarz değiştirdi. 
Şu anda mutfağımda serviste kullanıyorum ama ilerde bebek mevlitinde  şerbet tepsisi veya bebek mama tepsisi olarak da kullanabilirim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder