13 Eylül 2012 Perşembe

Melekli Söz Tepsisi

Bu tepsi de ilk söz tepsisi denemem. Kendim nişanlanacağım zamanlarda böyle süslü - farklı tepsiler yaygın değildi - Yıl 2007 olur - Yada ben farkında değildim. Dolayısıyla nişanda klasik gümüş bir tepsi kullanmıştık. Ama evlendikten iki yıl kadar sonra tasarım ruhum kabardı. Ve ara verdiğim hobi uğraşlarına geri döndüm. Evde ev islerinden yeterince hobiye vakit yaratamadığım dan ve daha fazla şey öğrenmek için ahşap boyama kursuna basladım.  Sözü fazla uzatmayayım  Ahşap boyama kursuna başlayalı iki ay olmuştu ki bu nişan mevzusu çıkınca apar topar başladım tepsi modeli araştırmaya, kafamda bir şeyler oluşmaya başlayınca da kısa surede bulabildiğim malzemeler ile bu tepsi çıktı ortaya.  Ve söz tepsisi maceram böylece başlamış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder