7 Kasım 2012 Çarşamba

Mavi Bebek Tepsisi



Bu tepsimi de kursa gittiğim zaman boyadım. Yine bir önceki tepsim de kullandığım peçeteyi kullandım. bu kez ters işlem uyguladım pembe ve mavinin yerini değiştirdim. Ve dışında kullandığım puantiye yerine bu kez kare kullandım. Böylede güzel oldu. Yine çatlatma ve cam vernik uygulaması yaptım. 
Tabi bilenler bilir. Bilmeyenler için çatlatmadan önce tepsiyi istediğimiz renge boyarız. Sonra üzerine çatlatma verniği ve hemen sonrasında altta boyadığımız renkle uyumlu renkte boya sürerek çatlatırız. Çatlatma - yapmasını bilmeyene ve alışık olmayana biraz zor . Ben kaç defa sildim yaptım bilmiyorum:) 
 Neyse boyamız kuruyup çatladıysa sonrasında tutkalımızla peçetelerimizi yapıştırıyoruz. Ve üzerini vernikliyoruz. Cam vernik çok güzel duruyor. Ama onun da uygulaması biraz zahmetli. Verniği cam kavanozda hazırlayıp tepsinin üzerine döküyoruz. Her tarafına eşit yayıldığından emin olduktan sonra iki gün düz bir zeminde tepsimizi kuruması için bekletiyoruz. 
Hazırlamak için kullandığımız kavanozu da atıyoruz :)
Bu arada cam vernik bir kez kullanıldığından-  ki ben bir büyük bir küçük tepsi vernikledim-   en az iki objenizi hazırda verniklenecek şekilde bekletmelisiniz. Böylece aynı anda iki cam vernik tepsimiz olmuş oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder