14 Kasım 2012 Çarşamba

makyaj çantası

                      Çantaları minik fiyonklarla süsledim. Ve takı tasarladığım günlerden kalma malzeme ve          
                                            boncuklarımla da fermuar uçlarını hareketlendirdim :))

                
   kumaş çanta diktim ( annem duysun)

Ben ve dikiş ...
Benim gibi dikişi sevmeyen- bilmeyen biri şimdilerde dikişe merak saldı. Herşey Bodrum Türkbükün'de mickey mouse'lu çanta görüp o an için pahalı geldigi için alamamamla başladı. :) 
Dönünce ne yapsak diye düşünürken, bir gün kız kardeşimle kumaş aldık mickey mouse'lu yüzler kestik birleştirdik. Sıra geldi benim dikmemeee....  Nasil olacak ki? ben dikiş bilmem :)))  İşe, kumaş çantaların nasıl dikildiği ile ilgili internetten araştırma yapmakla başladım. Videolara fotoğraflara baktım ama yine de cesaret edemedim. O kadar heves ettim ki bu dikişe , hüsrana uğrayıp hevesim de kırılsın istemedim ağırdan aldım.  
Eee elde de olmazdı bu dikiş :) dolayısı ile dikiş makinesi  gerekti. Bir cesaret, bilmeyen halimle kısa süreli bir araştırmayla kendime dikiş makinesi aldım.
{Bu konuda da seçim yaparken çok zorlandım. O yüzden benim gibi yeni makine almak isteyenler için fikir olması açısından makinemin fotoğraflarını ve yorumlarımı da sizinle paylaşacağım}

Hiç makine kullanmamış hiç dikiş dikmemiş biri olarak hemen büyük çantayla başlamak istemedim. Önce minik çantalar dikerek işe başladım. Çantaları da blogunu çok beğendiğim izlemekten büyük keyif aldığım cafenohut un blogunda görmüştüm. Onun blogunda verdiği bağlantıdan da dikim videosuna  ulaşarak dikmeye başladım.
 Dikebildikçe de keyif aldım. Şu sırlar dikebildiğim tek şey bu çantalar olduğu için deli gibi de dikmeye devam ediyorum. Tabi çok dikince dikilenler  hediye ediliyor.
( Fotoğraflarını paylaştığım bu minik çantalarda  sahiplerini bulmuş durumda.)

Sırada iPad çantası dikimi var bittiğinde onu da sizlerle paylaşacağım.
Kumaşları ve dikiş makinesini alırken, "terzi mi bu, ne masraf ediyor, nasıl yapacak" diye söylenen annemse; sonuç karşısında şaşkın :))

6 yorum:

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK ŞİRİN OLMUŞ HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.BANA DA BEKLERİM:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler . Hemen geldim ;)

    YanıtlaSil
  3. ay bende çok beğendim çantaları elinize sağlık . bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler ;) hemen geldim :))

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık çok güzel olmuşlar takibteyim selamlar..

    YanıtlaSil