27 Kasım 2012 Salı

Dijital tasarımlar






Merhaba bu aralar çok yoğunum ve çok fazla şey paylaşamadım sizlerle. Bir yandan da paylaşacaklarım da birikmeye devam ediyor. Eee bir yerden başlamalı dedim.
ve
Güneşli bir salı günü iş yerinde bilgisayarımın karşına geçmişken, hazır fazla işim de yokken sizinle paylaşacaklarımı düzenledim.

Normalde yaptığım her dijital tasarımı burada paylaşma şansım pek olmuyor. Sadece bunları tasarlarken iş mantığında tasarlamadım. Bununiçin paylaşabilirm. Çünkü tasarımın sahibi biziz:) Gerçi ilk tasarımımı farkettirmeden paylaşmış oldum sizlerle (puantiyeler ile süslediğim blog görselim de bana ait) o ayrı ;)

Dj kartları sevgili kardeşim Seren'in istediği üzerine tasarladım. Eşine sürpriz yapmak istemiş ben de yardımcı oldum. Damadımız normalde ayakkabı işi ile uğraşır ama hobi olarak da dj lik yapar. Bizde kendisinin daha rahat iş alabilsin rahat  iletişim kurabilsin diye kartvizit yaptık.
Sevgili eşi ,canım kardeşim 3 numaralı görseli beğendi ve 50 adet basarak teslim ettim.

Bebek stickerlarına gelince onları da yine Seren için hazırladım. Kendisi şu sıralar hamileliğinin son günlerini yaşıyor ve ben de ona bebek şekeri hazırlamakla meşgulüm. Şekerlerimizi süslemek için de bu stickerları yaptım. Ve kavanozcuklara yapıştırdım.
 Bebek şekerleri bitmiş hali ise burada ve burada
(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder