27 Kasım 2012 Salı

Kavanozlu Bebek Şekeri

Evet sıra geldi Şekerciklerime,


Bebişimiz olacak, şeker de verilecek. Ama etrafta bakıyorum hep aynı tarz şeyler:  biberon şeker , çubukta şeker.... Yok içime sinmedi. Bizimkiler farklı olmalı ve biz yapmalıyız.

Başladım araştırmaya

Araştırmalarım sonucu da  kavanoz fikrine takıldım, güzel geldi bana. Anne adayından da kavanoz için, onayı alınca süsleme aşamasını düşünmeye başladım. Önceleri kavanozlarıma reçel koymayı düşündüm.  Sonra reçel yapışkan, bittikten sonra yıkamak gerekecek, e yıkanırken süsü bozulacak vs. diye renkli badem şekerlerinde karar kıldım. O kadar uğraşıyorum süslemek için hemen bozulmasın di mi :))



Gittimm renkli badem şekerlerinden aldım. Kavanozların içlerine doldurdum. Sonra kurdelalardan fiyonklarımı yaptım. Ertesi gece stickerlarım hazırdı, onları yapıştırdım. Bir ertesi gece tepsilere yerleştirdim, paketledim ve yerine ulaştırdım. En üstte fotoğrafını gördüğünüz şekerler hastane odasında dağıtılacak.30 tane kadar . Onları da hoşumuza gittiği için aldığımız minik çantalara koyduk.  Kayınvalidenin hediyesi olan tavşanlı bebek şekerleri ile birlikte ziyaret edenlere verilecek.


 Bu uğur böcüklü kavanozlardan ise 70 adet yaptım. Toplamda 100 adet kavanoz almıştım zaten. 30 tanesini hastane odası için ayrı süsleyince. Kalan 70 taneyi de böyle süsledim. Bunlarda eve ziyarete gelen eşe dosta ve mevlitte gelenlere verilecek. Ama daha bitmedi bu kadar değil şekerlerim. Bir posta daha hazırladım yelekli, onlarıda birazdan paylaşıyorum.



bilgi ve sipariş için : sibelcedizayn@hotmail.com

1 yorum:

  1. Kavanoz fikrine bayıldım, etiketler ve süslemeler de süper olmuş :) Fikrinize emeğinize sağlık, Sevgilerimle...
    Not: Bana da beklerim :)
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil